Firmowa strona internetowa


Internet daje ogromne możliwości. Obecnie ponad 70% Polaków korzysta z internetu. Zatem liczba potencjalnych klientów twojej firmy jest ogromna. Trzeba do nich tylko dotrzeć i poinformować o swoim istnieniu. Bo jak wiadomo, czym więcej klientów tym większy zysk, a o to przecież chodzi.

Jakie korzyści płyną z posiadania firmowej strony internetowej?

Firmowa strona internetowa jest jedną z wielu opcji reklamy w sieci. Wydaje się być jednak tą najbardziej podstawową i najważniejszą. To do niej kierują linki z reklam w wyszukiwarce, display’owych czy z social mediów. Dlatego warto dołożyć wszelkich starań aby klient przeglądający stronę wizytówkową twojej firmy odniósł pozytywne pierwsze wrażenia i był skłonny skorzystać z twojej oferty.

Strona internetowa to świetne narzędzie do budowania i zwiększania znaczenia marki w świadomości klientów. Dzięki możliwości zaprezentowania historii firmy, sposobu jej działania czy misji jaka nią kieruje zdobywamy zaufanie osób przeglądających witrynę co znacząco zwiększa szansę, że skorzystają one z naszych usług.

Ważną funkcją jaką powinna spełnić strona www aby przynosić zyski, to prezentacja oferty firmy. Tutaj mamy prawie nieograniczone możliwości. Dobry opis produktów czy usług to podstawa. Ma to także znaczenie przy pozycjonowaniu strony w wyszukiwarkach. Ale to dopiero początek… bo warto nie zanudzić potencjalnego klienta długim jednolitym tekstem. Odpowiednia oprawa graficzna, zastosowanie animacji, dodanie galerii zdjęć i filmików itp. znacząco pomaga w przekonaniu internauty do skorzystania z naszej oferty.

Gdy już przekonamy potencjalnego klienta, że znalazł to czego szuka, musimy zrobić wszystko co w naszej mocy aby się z nami skontaktował w celu sfinalizowania poszukiwań. Linki z telefonem i e-mailem muszą być koniecznie umieszczone w widocznym miejscu i zachęcać do nawiązania kontaktu. Istotne jest także umieszczenie na stronie internetowej adresu firmy i mapy z lokalizacją aby klient bez problemu mógł trafić do siedziby. Trzeba pamiętać, że jeśli klient napotka choćby na najmniejszy problem aby się z nami skontaktować pójdzie do konkurencji.

Umieszczając na stronie internetowej formularz zachęcający do zapisania się do newslettera, możemy w łatwy sposób budować bazę klientów zainteresowanych naszą ofertą. Dzięki zebranym e-mailom mamy możliwość na bieżąco informować o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych zachęcając do kupna.

Strona internetowa powinna poprawnie wyświetlać sie na wszystkich urządzeniach tj. monitory, tablety i smartfony aby przynosiła maksymalne korzyści. Strona przystosowująca się do rożnych rozdzielczości musi być wykonana w technologi RWD. Warto o tym pamiętać zamawiając stronę internetową, ponieważ obecnie prawie 60% polaków przeglądając internet korzysta z urządzeń mobilnych. Nie traćmy tylu klientów.

powrót do listy porad



KONTAKT

Bartek
główny programista
obsługa klienta
tel.: 881 339 418

Aneta
grafika i frontend
tel.: 695 821 206

NAPISZ:
biuro@splinter.net.pl

Zadzwoń od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 16:00.
Na wiadomości odpisujemy w ciągu maksymalnie kilku godzin w czasie pracy.
Jeśli chcesz porozmawiać osobiście, przyjedziemy do Ciebie w dogodnym terminie.

Formularz kontaktowy